Sunday, November 14, 2010

"Give me" by 徐仁英

Give me by 徐仁英-Nine Muses
韩剧-检察官的公主 

give me give me give me all your heart
we making real love come into my world
靠近我吧 让我可以感受到你
来我的身边 让我可以倚靠在你的怀里

take me take me take me to your heart
I'll show your real love now and forever
让你和我在一起的时间能够停止
/永远永远在一起

大概太慢了吧 就算回到你的心里
好像你的心里已经进驻了其他人
就算我很明白 却还是一点办法也没有
总是不停不停的 陷入你的魅力

每天每天 都想要和你在一起
今天晚上 一定要向你告白
making shining light making hot love together
making you my baby come to my world

give me give me give me all your heart
we making real love come into my world
靠近我吧 让我可以感受到你
来我的身边 让我可以倚靠在你的怀里

take me take me take me to your heart
I'll show your real love now and forever
让你和我在一起的时间能够停止
永远永远在一起

每天每天 都想要和你在一起
今天晚上 一定要向你告白
making shining light making hot love together
making you my baby come to my world

No comments:

Post a Comment